tag:blogger.com,1999:blog-3525338764070415752.post150040390753623785..comments2023-06-25T11:40:55.620+03:00Comments on Univers... and the greek universe: Πετάει, πετάει ο... κρατισμός;Univershttp://www.blogger.com/profile/02886136115061587821noreply@blogger.comBlogger22125tag:blogger.com,1999:blog-3525338764070415752.post-71682162768737405612013-02-13T21:46:16.894+02:002013-02-13T21:46:16.894+02:00Σας ευχαριστούμε για την κατασκευή την ειλικρινή π...Σας ευχαριστούμε για την κατασκευή την ειλικρινή προσπάθεια να μιλήσει για αυτό. Νιώθω πολύ ισχυρή γι 'αυτό και θα ήθελα να διαβάσετε περισσότερα. Αν είναι εντάξει, όπως εσείς την επίτευξη επιπλέον εκτεταμένη σοφία, μπορεί να έχετε το μυαλό συμπεριλαμβανομένου του επιπλέον αντικείμενα παρόμοια με αυτό το ένα με πρόσθετες πληροφορίες; Θα είναι εξαιρετικά χρήσιμο και χρήσιμο για μένα και τους φίλους μου.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3525338764070415752.post-27310825266887496062007-12-15T12:29:00.000+02:002007-12-15T12:29:00.000+02:00@ universΟ Ανώνυμος ήμουν εγώ (στην ουσία πάλι ανώ...@ univers<BR/>Ο Ανώνυμος ήμουν εγώ (στην ουσία πάλι ανώνυμος...). Απλώς για κάποιο ανεξήγητο λόγο το πρόγραμμα δεν μου έβγαζε "έτοιμη" την υπογραφή...<BR/>Έχεις δίκιο για το FLE (Full loss Equivalent) Είναι το "rate" το οποίο για να βγει έχει λάβει υπόψη του τον αριθμό πτήσεων...<BR/>Τέλος πάντων,η Ολυμπιακή απόλυτα ασφαλής δεν υπήρξε ποτέ!<BR/>Αν ψάξετε μάλιστα καλά θα δείτε νομίζω ότι υπάρχει θάνατος επιβάτη οφειλόμενος σε λάθη των φροντιστών (!) και όχι σε πτώση του αεροπλάνου! Και μάλιστα το 1998!<BR/>Να μην υπερβάλουμε λοιπόν!Απορών και Εξιστάμενοςhttps://www.blogger.com/profile/02326794095803495822noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3525338764070415752.post-21132098453202646472007-12-12T13:56:00.000+02:002007-12-12T13:56:00.000+02:00@univers: όταν το διαβάσετε, ευχαρίστως να συζητήσ...@univers: όταν το διαβάσετε, ευχαρίστως να συζητήσουμε περαιτέρω.<BR/><BR/><A>Δράτομμαι της ευκαιρίας να σας συγχαρώ - και το σύνγερό σας squarelogic - για την ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ διαφήμισή σας της Τράπεζας Πειραιώς στο καφενείο</A>SniperAthenshttps://www.blogger.com/profile/17746618013744193467noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3525338764070415752.post-64499777392317894162007-12-11T23:53:00.000+02:002007-12-11T23:53:00.000+02:00@ sniper:Ριχ' τες νέε μου άμα τις έχεις. Το 11σέλι...<B>@ sniper:</B><BR/><BR/>Ριχ' τες νέε μου άμα τις έχεις. Το 11σέλιδό σου είναι αλήθεια ότι δεν το διάβασα ακόμα όλο - αύριο ελπίζω.<BR/><BR/>.........................................<BR/><BR/><B>@ vasikos metoxos:</B><BR/><BR/>Οι αποκρατικοποιήσεις <B>δεν</B> είναι για μένα θέσφατο, οι πλάκες που παραδώθηκαν επί του όρους Σινά προς κατά γράμμα εφαρμογήν. Πάντως, για προϊόντα και υπηρεσίες που μπορούν να παραχθούν και να παρασχεθούν από πολλούς (ώστε να υπάρξει ανταγωνισμός) και σε πολιτείες που το νομικό τους καθεστώς μάχεται αποτελεσματικά την δημιουργία καρτέλ, φαίνεται να λειτουργούν για τον καταναλωτή.Univershttps://www.blogger.com/profile/02886136115061587821noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3525338764070415752.post-8166749229123091822007-12-11T18:23:00.000+02:002007-12-11T18:23:00.000+02:00Γέρο μου,never - αν και ο ανώνυμος έπιασε τον (δεδ...Γέρο μου,<BR/><BR/>never - αν και ο ανώνυμος έπιασε τον (δεδομένα ασθενή) παλμό σας. Εγώ άλλωστε το χρέος μου το έκανα - διάβασες το mail?<BR/><BR/>Κι έχω κι άλλες privileged infoSniperAthenshttps://www.blogger.com/profile/17746618013744193467noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3525338764070415752.post-443084030580393692007-12-11T16:09:00.000+02:002007-12-11T16:09:00.000+02:00Update για τον στόλο της ΟΑ:Προσεκτική μελέτη του ...<B>Update για τον στόλο της ΟΑ:</B><BR/><BR/>Προσεκτική μελέτη του πίνακα της παραπομπής του <B>locuspublicus</B>, καταλήγει σε έναν αριθμό <B>40</B> αεροσκαφών,μαζί με τα ελικοφόρα (ο αριθμός 55 προκύπτει μαζί με αυτά της στήλης "history"). Σε παρόμοιο αρθμό (<B>39</B> - ενημέρωση Απρίλιος 2007) καταλήγει και πίνακας της <A HREF="http://www.answers.com/topic/olympic-airlines" REL="nofollow">παραπομπής αυτής</A>, όπου υπάρχει και μία ενημερωμένη λίστα συμβάντων.Univershttps://www.blogger.com/profile/02886136115061587821noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3525338764070415752.post-36208690141052842282007-12-11T15:35:00.000+02:002007-12-11T15:35:00.000+02:00Ωραίο ποστ Univers. Συμπληρώνω απλώς ότι το ζήτημα...Ωραίο ποστ Univers. Συμπληρώνω απλώς ότι το ζήτημα δεν είναι ιδεολογικό: Ναι ή όχι στις αποκρατικοποιήσεις. Στην Βρετανία που αναφέρεσαι η ιδιωτικοποίηση των βρετανικών σιδηροδρόμων το 1994 οδήγησε σε καταστροφή. Αντιμετωπίστηκαν ατυχήματα πρωτόγνωρα για τη χώρα που εφηύρε το μέσο. Αναγκάστηκαν να επαναεθνικοποιήσουν (re-nationalization)τις εταιρείες δικτύου και ακίνητης περιουσίας (Railtrack plc). Επίσης η αντίστοιχη ιδιωτικοποίηση των εταιρειών ύδρευσης (κάτι σαν την ΕΥΔΑΠ, τον ΟΥΘ, τις ΔΕΥΑ των δήμων) κατέληξε σε φιάσκο. Το άνυδρο καλοκαίρι του 1995 δίψασε η νότια Αγγλία λόγω της ελλιπούς συντήρησης του δικτύου από τους ιδιώτες ιδιοκτήτες. <BR/>Επίσης η παρούσα ελληνική κυβέρνηση απέχει πολύ από μία ιδεολογικά ενεργούσα κυβέρνηση. Μάλλον ψάχνονται. Η ιστορία με την άρον άρον νομοθετική ρύθμιση (που θα καταδικαστεί από την ΕΕ) για τον περιορισμό της Μαρφιν στον ΟΤΕ στο 20% αυτό αποδεικνύει. Μάλλον μόνο τα φράγκα θέλουν και τίποτα άλλο.<BR/>Πάμε στο προκείμενο τώρα. Η ΟΑ αποτελεί θέμα ψυχολογίας για τον Έλληνα διαβάζω. Η αλήθεια είναι ότι η ΟΑ είναι μία πλήρως απαξιωμένη εταιρεία από τους Έλληνες τακτικούς χρήστες αεροπλάνου στην Ελλάδα. Και ο λόγος απλός. Όταν έχεις κοιμηθεί μερικές φορές σε αεροδρόμια γιατί η ΟΑ ακύρωσε τα δρομολόγια προφανώς δεν επιθυμείς οι φορές αυτές να γίνουν περισσότερες.<BR/>Για το επιχειρηματικό μέρος τώρα που αφορά στη "σωτηρία". Είναι προφανές ότι εάν τα νούμερα "βγαίνουν" τότε η ΟΑ θα βρει στρατηγικό επενδυτή για να σωθεί. Για "ψυχολογικούς" ή "εθνικούς" λόγους κανένας ιδιώτης δεν βάζει τα κεφάλαιά του. <A HREF="http://www.vassper.blogspot.com/" REL="nofollow">Ο vassper στο μπλογκ του πιστεύει ότι με βάση το προφίλ της εταιρείας τα νούμερα πρέπει να βγαίνουν.</A>. Μακάρι να είναι έτσι. Εγώ θέλω να συμφωνήσω. Η πείρα όμως δείχνει ότι η μη εξεύρεση επενδυτή μέχρι τώρα μάλλον καταδείχνει ότι το μαγαζί δεν είναι ελκυστικό. Ο Δούκας υποτίθεται ότι την παζάρεψε στους Ινδούς. Δεν αποκλείω και την ανικανότητα να πουλήσουν οτιδήποτε. Και αυτό παίζει. Η ιστορία με τα ομόλογα είναι πρόσφατη. Και οι μάνατζερς γνωστοί για την ανεπάρκειά τους.<BR/>Ο κλάδος των αερομετφαορών είναι προβληματικός παγκοσμίως. Η ΟΑ ήταν σε δυσχερή νθέση ούτως ή άλλως λόγω διαχείρησης. Το παλαιό προσωπικό της φρόντισε και έφυγε νωρίς. <BR/>Είναι πολύ ενοχλητικό πάντως το γεγονός ότι η κυβέρνηση βάζει "μπούτι" την ΕΕ ότι τάχα δήθεν πιέζει για να γίνει η αποκρατικοποίηση της ΟΑ. Αυτό δείχνει τουλάχιστον αναξιοπρέπεια για να μην πω τίποτα χειρότερο.vasikos metoxoshttps://www.blogger.com/profile/15136570299617347447noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3525338764070415752.post-2415230782221097862007-12-11T15:19:00.000+02:002007-12-11T15:19:00.000+02:00@ anonymous (μυρίζει sniper):Καλή η παραπομπή :)Ου...<B>@ anonymous (μυρίζει sniper):</B><BR/><BR/>Καλή η παραπομπή :)<BR/><BR/>Ουσιαστικά, για να κρίνουμε τον κίνδυνο πρέπει να διαιρέσουμε το FLE (Full Loss Equivalent) με τον αριθμό των πτήσεων σε εκατομμύρια. Έτσι, τα ενδιαφέροντα στοιχεία βρίσκονται στην πρώτη στήλη, με την ΟΑ να παίρνει 1.52 και την Air France πχ. 0.55. Το τελευταίο, ουσιαστικά, γεγονός στην ΟΑ συνέβη το 1989.<BR/><BR/>Πάντως έχεις δίκιο, υπάρχει η τάση δημιουργίας και συντήρησης μύθων στη χώρα μας, αφού τα ατυχήματα της ΟΑ που διάβασα σε παραπομπές της ιστοσελίδας που παραθέτεις δεν πολυαναφέρονται ούτε πολυσυζητούνται...<BR/><BR/>Μίλησα παρεμπιπτόντως και με έναν πιλότο σήμερα και μου είπε ότι όντως η τεχνική βάση της ΟΑ είναι άριστη.Univershttps://www.blogger.com/profile/02886136115061587821noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3525338764070415752.post-31486528977920157372007-12-11T13:54:00.000+02:002007-12-11T13:54:00.000+02:00Υποπτεύομαι ότι υπάρχει τάση αυτοσυγχαρητηρίων (κα...Υποπτεύομαι ότι υπάρχει τάση αυτοσυγχαρητηρίων (κατά το "αυτογκόλ" και το self-congratulation) για το θέμα της ασφαλειας της Ολυμπιακής. Ας κυττάξουμε το σχετικό site:<BR/>http://www.airsafe.com/events/regions/europe.htm <BR/>Ίσως δεν είναι σοβαρό αλλά δε βρήκα τίποτα άλλο εδώ και 5 χρόνια που το παρακολουθώ στο Internet. Δίνει στη Ολυμπιακή FLE (= Full Loss Equivalent) πάνω από 2,5 τη στιγμή που οι "φτηνιάρηδες" easyjet κλπ έχουν 0. <BR/>Μήπως αυτός ο πρωταθλητισμός ασφάλειας της Ολυμπιακής είναι άλλος ένας από τους μύθους της πλούσιας σε Μυθολογία χώρα μας;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3525338764070415752.post-27084420901834219602007-12-11T13:21:00.000+02:002007-12-11T13:21:00.000+02:00Αν και, όπως με έχει κατηγορήσει αναγνώστης μου, π...Αν και, όπως με έχει κατηγορήσει αναγνώστης μου, πάσχω από αθεράπευτο ρομαντισμό αναφορικά με την Ολυμπιακή, η ανάρτησή σου, αγαπητέ univers, είναι αναλυτικότατη και τεκμηριωμένη. Δύσκολα μπορεί να διαφωνήσει κανείς μαζί σου. Ελπίζω να καταλήξουμε σύντομα σε σωστή λύση, μολονότι, ρίχνοντας μια ματιά στον Χατζηδάκη, πέφτω σε μελαγχολία!<BR/><BR/>Οι Ιταλοί έχουν παράδοση στην απώλεια αποσκευών: στο βιβλίο του (αρχές του 20ού αιώνα), ένας βρετανός ανταποκριτής παραπονιέται ότι έχασε τις βαλίτσες του στην Ιταλία κατά την αλλαγή τρένου με πλοίο, με αποτέλεσμα να μην έχει ρούχα να φορέσει! Εννοείται ότι κανένας δεν τον αποζημίωσε για την απώλεια!<BR/><BR/>Ευχαριστώ για τη συμβουλή σου, locuspublicus. Θα την έχω υπόψη μου αν αποφασίσω να διασχίσω τον Ατλαντικό.Λωτοφάγοςhttps://www.blogger.com/profile/11860519072559034090noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3525338764070415752.post-77665606259892883322007-12-11T09:03:00.000+02:002007-12-11T09:03:00.000+02:00@ locuspublicus:Καλή η παραπομπή! ;)Διόρθωση: Από ...<B>@ locuspublicus:</B><BR/><BR/>Καλή η παραπομπή! ;)<BR/><BR/>Διόρθωση: Από τον πίνακα που παραθέτει η παραπομπή, αν αθροίσει κανείς τους επιμέρους αριθμούς, στην προτελευταία δεξιά στήλη, καταλήγει στο <B>55</B>. Αυτός φαίνεται να είναι και ο σωστός αριθμός για τον στόλο της <B>ΟΑ</B> (η στήλη "active" διπλομετρά τα σκάφη, αφού εξειδικεύει - πχ. αναφέρει 18 Boeing 737, που είναι 14 737-400 και 4 737-300). Πιθανώς να έχει αλλάξει ελαφρώς ο αριθμός σήμερα.<BR/><BR/>Πάντως, με βάση αυτούς τους αριθμούς, οι αναλογίες προσωπικό/αεροσκάφη είναι συγκρίσιμες, αλλά για να κρίνει κανείς το υπεράριθμο ή μη του προσωπικού πρέπει να λάβει υπ' όψιν του και άλλες παραμέτρους, όπως τον αριθμό των μετακινούμενων επιβατών,τις αποστάσεις που συνολικά διανύονται από τον στόλο της εταιρείας και την ποσότητα των εμπορευμάτων ανά έτος.Univershttps://www.blogger.com/profile/02886136115061587821noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3525338764070415752.post-15384624293552611772007-12-11T00:42:00.000+02:002007-12-11T00:42:00.000+02:00Δέχομαι τη διόρθωση του οικοδεσπότη οτι η OΑ έχει ...Δέχομαι τη διόρθωση του οικοδεσπότη οτι η OΑ έχει μικρότερο αριθμό υπαλλήλων απο την Air France. Βεβαίως το εννοούσα αναλογικά, όχι απόλυτα. <BR/><BR/>Εντούτοις φαίνεται ότι για κάθε αεροσκάφος της Air France αντιστοιχούν 157 άτομα (με τα νούμερα του univers). Η Ολυμπιακή φαίνεται να έχει 80 αεροπλάνα (<A HREF="http://www.airfleets.net/flottecie/Olympic%20Airlines.htm" REL="nofollow"> στόλος ΟΑ </A>) και με 6-7 χιλ. υπαλλήλους έχει μισή αντιστοιχία ανα αεροσκάφος. (Ολα αυτά βέβαια είναι σχετικά). <BR/><BR/>Δεν γνωρίζω αν o χειρισμός των αποσκευών γίνεται από ανεξάρτητες υπηρεσίες. <BR/><BR/>Γνωρίζω όμως μια απεργία υπαλλήλων μιας μικρής (και όχι ιδιαίτερα αξιόπιστης) εταιρείας, της ΑirTran με τη διαμαρτυρία πως η διεύθυνση είχε κάνει outsource (στείλει εκτός χώρας) το service των αεροσκαφών. Οι πιλότοι διαμαρτύρονταν για χαμηλής ποιότητας υπηρεσίες.Locus Publicushttps://www.blogger.com/profile/14680549719038021459noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3525338764070415752.post-50299493245602411622007-12-10T22:51:00.000+02:002007-12-10T22:51:00.000+02:00Λοιπόν, όσον αφορά τον στόλο της Air France, περιλ...Λοιπόν, όσον αφορά τον στόλο της Air France, περιλαμβάνει 403 αεροσκάφη (με το group KLM φτάνουν μαζί τα 582). Το προσωπικό της είναι περίπου 63.613 υπάλληλοι, εκ των οποίων 45.231 προσωπικό εδάφους, 4.198 πιλότοι και 14.184 αεροσυνοδοί και λοιπό προσωπικό καμπίνας - <I>πηγή Air France</I><BR/><BR/>Πρόκειται δηλαδή για μία γιγάντια εταιρεία με πολλαπλάσιο της ΟΑ προσωπικό (περίπου Χ8) και πολλαπλάσιο της ΟΑ στόλο (αν και δεν έχω πληροφόρηση για τον στόλο της ΟΑ).<BR/><BR/><B>Ερώτηση</B> σε όσους έχουν παρατηρήσει ότι ορισμένες αεοπορικές εταιρείες έχουν πιο συχνά συμβάντα απώλειας αποσκευών: Ο χειρισμός των αποσκευών δεν γίνεται από ανεξάρτητες υπηρεσίες;<BR/><BR/>Τέλος, <B>όσον αφορά τις αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους</B>, υπάρχουν low cost και low cost. Επειδή ακούγονται πολλά για αυξημένο κίνδυνο ατυχημάτων, Έχω την αίσθηση ότι μεταξύ των άλλων πολλά εξαρτώνται από τους ελεγκτικούς μηχανισμούς των χωρών που αυτές δραστηριοποιούνται. Πχ. η Μ. Βρετανία είναι γεμάτη από ιδιωτικές με ανταγωνιστικές τιμές (EasyJet, Ryanair, ΒΜΙ) χωρίς συμβάντα.Univershttps://www.blogger.com/profile/02886136115061587821noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3525338764070415752.post-43502299097159544392007-12-10T21:41:00.000+02:002007-12-10T21:41:00.000+02:00ion καλο!θα συνηγορησω και γω με την εμπειρια του ...ion καλο!<BR/>θα συνηγορησω και γω με την εμπειρια του locus περι ALITALIA.<BR/>Ειχα προσφατα μια πτηση με εσωτερικη ανταποκριση και οι βαλιτσες κλασσικα δεν φορτωθηκαν απ τη μια πτηση στην αλλη.Ειναι ομως κι εκεινη σε φαση Ολυμπιακης.<BR/>Μπαινει μεσα 400-600 εκ.ευρω το χρονο και ειναι στις τελικες διαπραγματευσεις για να βρει 'στρατηγικο επενδυτη".<BR/><BR/>Γενικα απ τη στιγμη που οι κρατικες εταιρειες αρχισαν να αφηνουν slots στα κεντρικα αεροδρομια εξαιτιας της κρισης που ακολουθησε την 11/9 και το SARS,οι φτηνες ιδιωτικες(Ryanair,Easyjet etc) εκπορθησαν και το τελευταιο τους προπυργιο υπεροχης.Πως να αντισταθουν μετα σε μια ιδιωτικη,καλα μανατζαρισμενη εταιρεια που προσεχει να ειναι ακριβης στα δρομολογια,να μην χανει τις αποσκευες,και οπου μπορει να διευκολυνει τη μεταβαση του πελατη της στο κεντρο(πχ.easyjet bus from Luton to Victoria every 1/2 h)οι κρατικοι δεινοσαυροι των προνομιουχων συνδικαληστων?squarelogichttps://www.blogger.com/profile/04206400219893736959noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3525338764070415752.post-8128044921994880462007-12-10T17:39:00.000+02:002007-12-10T17:39:00.000+02:00Γενικά οτιδήποτε...Ολυμπιακό είναι και κρατικοδίαι...Γενικά οτιδήποτε...Ολυμπιακό είναι και κρατικοδίαιτο :)<BR/><BR/>(respect για το ποστ. πολύ ενδιαφέρον)ionhttps://www.blogger.com/profile/06085358276343282143noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3525338764070415752.post-45828769034881464102007-12-10T04:04:00.000+02:002007-12-10T04:04:00.000+02:00Το θέμα της Ολυμπιακής έχει ιδιαίτερη συναισθηματι...Το θέμα της Ολυμπιακής έχει ιδιαίτερη συναισθηματική φόρτιση για μεγάλο κομμάτι του ελληνικού λαού, και το κατανοώ. Η γνώμη μου για το πού βρισκόμαστε και γιατί, καλύπτεται απόλυτα απο το κείμενο του univers. <BR/><BR/>Για πολλά χρόνια, η Ολυμπιακή ήταν μονοπώλιο. Τα μονοπώλια παράγουν συνήθως υπέρογκα κέρδη. Η Ολυμπιακή όμως όπως ξέρουμε όλοι μας ήταν πολιτικό τσιφλίκι διορισμών και παροχών, και χρεωκόπησε πολλάκις. Οταν ένα μονοπώλιο χρεωκοπεί, τότε καταλαβαίνετε το μέγεθος της ασυδοσίας. Προσωπικά δεν είμαι διαθετιμένος να υποστηρίξω καμμιά επιπλέον προσπάθειας εξυγίανσης. Εχουν γίνει πάμπολλες στο παρελθόν, όπως και παραγραφές χρεών. <BR/><BR/>Ούτε και τα «πατριωτικά» επιχειρήματα με πείθουν. Αλλωστε η Ολυμπιακή ήταν δημιούργημα ιδιώτη, και θα υπάρξουν και άλλοι ιδιώτες που θα μεγαλουργήσουν. Η Ολυμπιακή διαθέτει ενα πολύ μικρό στόλο (50-70 αεροσκάφη), που ωχριά μπροστά στους στόλους της British ή της Air France, οι οποίες νομίζω έχουν και πολύ μικρότερο αριθμό υπαλλήλων. <BR/><BR/>Πρίν μερικά χρόνια, η μονίμως χρεωκοπημένη Ολυμπιακή προχώρησε σε ανανέωση του στόλου της. Ξέρετε εσείς κάποια χρεωκοπημένη εταιρεία που στα πρόθυρα της κατάρευσης ανανεώνει στόλο; Εγώ όχι. Είναι κλασσικό ελληνικό κόλπο να καρπωθούν και πάλι τις μίζες απο τις παραγγελίες οι της διεύθυνσης (και πολιτικής), μεταθέτοντας το πρόβλημα στους επόμενους. Προφανώς μας κοροιδεύουν. <BR/><BR/>Εχει δημιουργηθεί ένα καθεστώς στη χώρα μας, που μια μέρα θα φέρει επανάσταση. Μια κραυγαλέα προνομιακή μεταχείριση δημοσίων πόρων απο ολίγους. Ολυμπιακή, ΔΕΗ, και λοιπά άλλα κρατικά μονοπώλια, όχι μόνον δεν παράγουν κέρδος, αλλά χλευάζουν το εργασιακό ήθος εκατομμυρίων άλλων ελλήνων που ζούν απο τίμιο και σκληρό μεροκάματο. Αυτό το σύστημα των πελατειακών σχέσεων κράτους και πολιτών, δεν αντέχει πλέον στο παγκόσμιο οικονομικό στερέωμα. Και θα καταρρεύσει.<BR/><BR/>Οπως σωστα αναφέρει ο univers, η Air France βρήκε στρατηγικό επενδυτή, και ακόμα πετάει υπερήφανα, με το σήμα της Γαλλίας. Ας κάνουμε και εμείς το ίδιο. Μπορούμε. <BR/><BR/>----------------------------<BR/><BR/>Και μια παρότρυνση. Μην ταξιδεύετε με Alitalia. Είναι η χειρότερη ευρωπαική εταιρεία. Με διαλυμένα αεροπλάνα (τα μισά ηλεκτρικά δεν δουλεύουν)και αγενέστατο προσωπικό, η ιταλική εταιρεία αποτελεί σήμερα το μεγαλύτερο παράδειγμα προς αποφυγήν. Εκανα τελευταία, εξ ανάγκης, δύο πτήσεις μαζί της. Μέσα στο αεροσκάφος, δεν δούλευε τίποτα. Η γενική συμπεριφορά των αεροσυνοδών ωχριά απέναντι στον επαγγελματισμό των Αγγλων και την ευγένια των Γάλλων. Στην Ρώμη, δεν βρήκαν αεροσκάφος καθόλου για τη σύνδεση με την Ελλάδα. Τους ξελάσπωσε η ωραιότατη British.<BR/><BR/>Στην Αμερική αποφεύγεται την US Air. Αλλού εσείς, αλλού η βαλίτσα σας. Μένει το έλκος στομάχου, δωρεάν.Locus Publicushttps://www.blogger.com/profile/14680549719038021459noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3525338764070415752.post-23649604234646261532007-12-10T01:10:00.000+02:002007-12-10T01:10:00.000+02:00Εδώ κολλάει η ατάκα του Χάρυ Κλυν:"O Κολόμβος ξεκί...Εδώ κολλάει η ατάκα του Χάρυ Κλυν:<BR/><BR/>"O Κολόμβος ξεκίνησε για τις Ινδίες και βρέθηκε στην Αμερική!<BR/>Mε την Ολυμπιακή αν ξεκινήσεις για τις Ινδίες, θα βρεθείς στις Ινδίες...<BR/>Οι βαλίτσες σου, όμως, θα βρεθούν στην Αμερική".<BR/><BR/>doctordoctorhttps://www.blogger.com/profile/15900873479697515730noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3525338764070415752.post-7367052305538639902007-12-09T22:44:00.000+02:002007-12-09T22:44:00.000+02:00locuspublicus: wrong! try again. H Καλιφόρνια παρ...locuspublicus: wrong! try again. <A HREF="http://www.cooc.com/" REL="nofollow"> H Καλιφόρνια παράγει ελαιόλαδο </A>Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3525338764070415752.post-46196825746294785172007-12-09T22:15:00.000+02:002007-12-09T22:15:00.000+02:00@univers, H φωτογραφία του αεροσκάφους "σκοτώνει"....@univers, <BR/>H φωτογραφία του αεροσκάφους "σκοτώνει". Θα επανέλθω με σχόλια. <BR/><BR/>@sniper, <BR/>Το πέρασα το τέστ στο προηγούμενο πόστ?Locus Publicushttps://www.blogger.com/profile/14680549719038021459noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3525338764070415752.post-61418652389084143282007-12-09T21:18:00.000+02:002007-12-09T21:18:00.000+02:00Ήρθαν τα κρύα, έριξε ο παππούς ένα σεντόνι για να ...Ήρθαν τα κρύα, έριξε ο παππούς ένα σεντόνι για να μην κρυώνει.SniperAthenshttps://www.blogger.com/profile/17746618013744193467noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3525338764070415752.post-57499278986084800452007-12-09T16:43:00.000+02:002007-12-09T16:43:00.000+02:00εξαιρετο ποστ οπως παντα!Σα να συντονιστηκαμε-τους...εξαιρετο ποστ οπως παντα!<BR/>Σα να συντονιστηκαμε-τους περιέλαβα και γω εν συντομια σ'ενα πιο συνθετικο ποστ...Εδω ομως το αναλυεις ωραιοτατα απο ολες τις πλευρές!Βλεπω να σε παιρνει ο Χατζηδακης για εκπροσωπο!<BR/><BR/>(και περιεργως προλαβα και τη sea στον σχολιασμό)<BR/>:-pppppsquarelogichttps://www.blogger.com/profile/04206400219893736959noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3525338764070415752.post-1712914940451362842007-12-09T11:09:00.000+02:002007-12-09T11:09:00.000+02:00Χρειάζονται άραγε επιχειρήματα για να πειστούμε ότ...Χρειάζονται άραγε επιχειρήματα για να πειστούμε ότι η Ολυμπιακή είναι ένα πτώμα που, αν και οδωδός και τυμπανιαίο, παραμένει άταφο και μας στοιχίζει τουλάχιστον 1.200.000 ευρώ ημερησίως;<BR/>Οι αιτίες με την αυτήν συμμετοχή στο θλιβερό αποτέλεσμα:<BR/>1. Βλαχοδήμαρχοι πολιτικοί. Όλων των παρατάξεων. Κυρίως βεβαίως του ΠΑΣΟΚ. (Διορισμοί ασχέτων ημετέρων, αχρήστων στην εταιρεία, προμήθειες στις προμήθειες κλπ).<BR/>2. Διοικήσεις και Συνδικαλιστές.<BR/>3. Προσωπικό.<BR/>Τουλάχιστον προ ετών αν και τα αεροπλάνα ταξίδευαν σχεδόν γεμάτα, οι ταξιδιώτες που πλήρωναν εισιτήριο, ήσαν κατά πολύ λιγότεροι. Οι άλλοι (οι τζαμπατζή δες που ταξίδευαν και στην Α! θέση) ήσαν μέλη του προσωπικού και συγγενείς που, κάνοντας τουρισμό, απελάμβαναν δωρεάν ταξίδια..Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/11102546267053409153noreply@blogger.com