Πριν ακόμη ο Παπανδρέου πάρει το σύγκρυο της ψυχρολουσίας εις τας Ευρώπας και του ζητηθεί να περάσει απευθείας στο "plan B" (πράγμα που έκανε ευθύς αμέσως με διάγγελμα), ο υπουργός του έλεγε ότι δεν σκέφτεται άμεση αύξηση στην φορολογία των καυσίμων. Έλεγε επίσης ότι αν αυτή υιοθετούνταν, αυτό θα γινόταν στη λογική του "φορολογώ την χρήση του Ι.Χ. και όχι την κατοχή του" και θα αντισταθμίζονταν (τουλάχιστον εν μέρει) από ηπιότερα τέλη κυκλοφορίας.
Αυτά έλεγε. Τώρα να υποθέσω ότι για το 2011 θα ανακοινωθούν νέα ελαφρύτερα τέλη κυκλοφορίας, καθώς μάλιστα τα φετινά σφαγίασαν τους κατόχους παλαιών Ι.Χ. και τους κατόχους αυτοκινήτων με κυβισμό άνω των 1.800 κ.ε.; (ακόμη και αν τα κινούσαν μια φορά το μήνα) Ή μήπως αποδεικνύομαι ασυγχώρητα αφελής για την εποχή και για τις προθέσεις των κυβερνώντων;
(Η ερώτηση είναι ρητορική. Τα τέλη δεν πρόκειται να εξορθολογισθούν, είμαι βέβαιος...)
Αυτά έλεγε. Τώρα να υποθέσω ότι για το 2011 θα ανακοινωθούν νέα ελαφρύτερα τέλη κυκλοφορίας, καθώς μάλιστα τα φετινά σφαγίασαν τους κατόχους παλαιών Ι.Χ. και τους κατόχους αυτοκινήτων με κυβισμό άνω των 1.800 κ.ε.; (ακόμη και αν τα κινούσαν μια φορά το μήνα) Ή μήπως αποδεικνύομαι ασυγχώρητα αφελής για την εποχή και για τις προθέσεις των κυβερνώντων;
(Η ερώτηση είναι ρητορική. Τα τέλη δεν πρόκειται να εξορθολογισθούν, είμαι βέβαιος...)