Monday, May 18, 2009

Βουρ στον πατσά

Είναι να μην πέσεις σε διαφημιστικό διάλειμμα (τα συγχρονίζουν κιόλας οι άτιμοι, να μην μπορείς να ξεφύγεις). Σε κατακλύζουν και πάλι οι διαφημίσεις για αυτοκίνητα. Η κατάσταση θυμίζει έντονα την καταναλωτική βουλιμία της προ κρίσεως εποχής.

Όλα καλά λοιπόν. Όχι μόνον οι λαίμαργοι για τετράτροχα Έλληνες θα μείνουν ευχαριστημένοι, όχι μόνον θα (ξανα)θησαυρίσουν οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων, αλλά από το χρήμα που αλόγιστα σκορπιέται και το μαύρο χρήμα που αφθονεί θα χορτάσουν και τα ΜΜΕ. Μη στριμώχνεστε, υπάρχει για όλους. Είναι και οι ευρωεκλογές που θα τα ξελασπώσουν δεόντως τα κανάλια, έπεσε και αυτή η ιστορία με τα αυτοκίνητα, βούτυρο στο ψωμί τους. Άντε να περάσει και η κρίση, να ξαναβρεθεί το γάλα σε τιμές... ελιξηρίου νεότητας, για να υπάρξουν και πάλι ικανά περιθώρια για περισσότερες διαφημίσεις σε prime time και από αυτό τον κλάδο.

Είναι και η διαπλοκή βέβαια, οι συναλλαγές με το Δημόσιο, η κρατική διαφήμιση, τα αλισβερίσια και οι εκβιασμοί. Από κει ρεφάρουν στα σίγουρα. Αλλά και πώς αλλιώς θέλετε να συντηρηθούν τόσα κανάλια από μια χούφτα λαό; (Πώς; Να κλείσουν; Αυτό, κυρίες μου και κύριοι, θα μου επιτρέψετε να πω ότι είναι βαθύτατα αντιδημοκρατικό...)

Το ξαναλέω: όλα βαίνουν καλώς. Άλλη μια ιστορική επιτυχία της - μακρόπνοης εμπνεύσεως και πατριωτικής στοχεύσεως - ελληνικής οικονομικής πολιτικής.