Saturday, November 14, 2009

Πλήξη σε φόντο γαλάζιο

Η Νέα Δημοκρατία, αφού κατόρθωσε τα ακατόρθωτα (δεξιό - έστω και κατ' όνομα - κόμμα, να καταβαραθρώσει την οικονομία) τώρα ομφαλοσκοπείται. Με τους υποψήφιους αρχηγούς της να προσπαθούν να πείσουν ότι θα αυξήσουν την εκλογική βάση, ώστε να επανέλθει (κάποια στιγμή) στην εξουσία. Όλα φαίνεται να γίνονται για τους "δυσαρεστημένους οπαδούς" (δηλ. αυτούς που δεν βολεύτηκαν από την ΝΔ) και τους εν δυνάμει οπαδούς (αυτούς που δεν θα βολευτούν από το Κίνημα και θα... το πάρουν αλλιώς όταν ξανααλλάξει και η κατεύθυνση του ανέμου...)

Υπάρχουν και ασκήσεις κομματικού πατριωτισμού: Εγώ στάθηκα πιστός στο κόμμα, εγώ είμαι πιο κοντά στον Εθνάρχη, εγώ είμαι πιο κοντά στη βάση, εγώ ήμουν ολυμπιακός δήμαρχος (άλλο δήμαρχος και άλλο ολυμπιακός δήμαρχος - εδώ καγχάζουμε) και δεν κατέθεσα την κομματική μου ταυτότητα και άλλα φαιδρά.

Όσο για την ταμπακέρα, προτάσεις ιδεολογικού στίγματος; Ουδέν, πλην των νεφελωδών περί "κοινωνικού κέντρου", "ριζοσπαστικού φιλελευθερισμού", "κοινωνικού φιλελευθερισμού" και άλλων παρεμφερών, άνευ συγκεκριμένου περιεχομένου και άκρως διασκεδαστικών πομφολύγων.

Και μένα που περιμένω να αλλάξει η Ελλάδα για να αλλάξει και η δική μου ζωή, τι με ενδιαφέρουν και σε τι με αφορούν όλα αυτά;